روش های مخ زدن تو نقاط مختلف دنیا
روش های مخ زدن تو نقاط مختلف دنیا

فرانسه:

پسر: بن ژور مادام! حقیقتش رو بخواید من از شما خوشم آمده و میخواهم اگر افتخار بدید با هم آشنا شیم!
دختر: با کمال میل موسیو!

ایتالیا:
پسر: خانوم من واقعا شمارو از صمیم قلب دوست دارم و بسیار مایلم که بیشتر با شما آشنا شم!
دختر: من هم از شما خوشم اومده و پیشنهاد شمارو با کمال میل می پذیرم!

انگلیس:
پسر: با عرض سلام خدمت شما خانوم محترم!
خانوم من چند وقت هست که از شما خوشم اومده می میخوام اگه مایل باشید باهم باشیم!
دختر: چرا که نه؟ میتونیم در کنار هم باشیم!

ایران:
پسر: پیـس. پیس پیس.

پــــــــِـخخخخخخخخخ..

چِــخـــــــــــــــه ...
هووووووی با تواما! بیا شماره مو بگیر بزنگ!
دختر: خفه شو! کصافطِ عوضی! مگه خودت خوار و مادر نداری راه افتادی دنبالِ ناموس مردم،بی ناموس!
شماره تو میگیرم فقط واسه اینکه شرتو زود کم کنی.

ساعت 10 زنگ میزنم!


چرااااا؟؟؟؟ واقعا چرا؟؟؟ خب وقتی میخوای بگیری مثل آدم بگیر دیگه!!!

عجیبه واقعاا

نظر بدین....


نظرات شما عزیزان:

نادیه
ساعت17:46---30 اسفند 1391
خیلی خوب بود. ممنون.

عزیزه گ
ساعت16:29---27 اسفند 1391
باحال بودن.میسی بچه ها.پاسخ: خواهش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:,

] [ 12:39 ] [ hadiseh & narges ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه